« terug naar vorige pagina

Klachten, Complimenten en Tips Zuilense Apotheek

Klachten,  Complimenten en Tips Zuilense Apotheek

Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de apotheek. Heeft u toch een klacht? Bespreek dit in de apotheek en leg uit waar u ontevreden over bent. Wij willen graag samen met u kijken welke oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht tevens om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt uw klacht ook via deze website melden (onderaan dit bericht is een invulmogelijkheid om aan te geven waar het om gaat) of een klachtenformulier vragen aan de apothekersassistente.

Tips en complimenten ontvangen wij ook graag via een van bovenstaande wegen.

Externe klachtenregeling

Als u er samen met de apotheker niet uit komt dan kunt u met uw klacht terecht bij de volgende externe partij:

Klachtenbemiddeling: Telefoon: 06-22921649  E-mail: bemiddelingapotheken@kpnmail.nl

 

Klachtenformulier Zuilense Apotheek

Klachtenformulier Zuilense Apotheek
  • Invulformulier klachten

  • Gegevens indiener

  • Gegevens patiënt

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.