« terug naar vorige pagina

Klachten en Complimenten

Klachten en Complimenten

Heeft u klachten of complimenten of een tip? Over één van de medewerkers of over het centrum? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Tips en Complimenten horen wij graag!

Heeft u een klacht?

Bespreekt uw klacht met uw zorgverlener. Komt u er samen niet uit, vul dan het onderstaande klachtenformulier in. U kunt ook een klachtenformulieren krijgen van de doktersassistente. Binnen een week ontvangt u een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht.

Waarover kunt u klagen?

U kunt klagen over zorgverleners en faciliteiten van Gezondheidscentrum ‘de BRUG’. U kunt een klacht doorgeven over de medische behandeling, de bereikbaarheid, de manier waarop er met u wordt omgegaan of over de voorzieningen in het gebouw etc.

Vervolg procedure na klacht

De klachtenfunctionaris neemt zo snel mogelijk contact met u op om de klacht met u te bespreken. Wij willen graag samen met u kijken welke op oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht daarnaast ook om onze dienstverlening te verbeteren.